Hace 3 años | Por chisqueiro a elespanol.com
Publicado hace 3 años por chisqueiro a elespanol.com

El conselleiro de Sanidade, Julio García Comesaña, ha descartado una próxima flexibilización de las restricciones horarias en la hostelería ya que, aunque ha valorado el descenso de los casos activos de COVID-19, ha señalado que la cifra de ingresados en UCI se mantiene "alta".

Comentarios

pinaveta

Imos ver que pasa... Feijóo insiste en anunciar la desescalada para Galicia 24 horas después de que su comité clínico calificase como "poco prudente" abrir ese debate Feijóo insiste en anunciar la desescalada para Galicia 24 horas después de que su comité clínico calificase como

Hace 3 años | Por pinaveta a eldiario.es
Donde hay patrón, no manda marinero lol

i

Hay que publicitario, no sea que alguno quiera ir a pasar unos días por allí

T

#4 Se che digo a verdade, creo que neste tema os da Xunta non o están a facer tan mal coma o goberno do estado (que se desentendeu de todo dende o principio e fixo unha desescalada lamentable) ou coma noutras comunidades. Tampouco é que o estean a facer perfecto nin moito menos. O do Nadal eu aínda non mo explico. Pechan as cidades polo 1 de novembro para que non haxa contaxios da cidade ós pobos (idea que me pareceu axeitada, unha putada pero é o que hai) e vai e no Nadal abren SETE días (tres por Nadal, tres por fin de ano, e ó final un por reis) ...eu non sei en que estaban a pensar. O menos que se me ocorre é que pecaron de excesivamente optimistas, pero non entendo por que abriron o 23 e o 30. Non é que teñan máis sentido os outros, pero eses dous días, por que?

Eu no meu pobo sigo a ver a xente nas terrazas sen mascarilla, non xa baixada, sen ela. Danme gañas de ir onda eles e xa non berrarlles, mais darlles ben quente nas facianas e dicirlles: "vedes como as mascarillas vos protexen? se as levarades postas agora non vos doían os fuciños, parvos, que sodes parvos."

Cancudrilo

Éche o que hai.

T

#1 Coa xente facendo o parvo cando abren, o que me estrana é que non os pecharan sine die.

Cancudrilo

#2 o primeiro día que abriron a semana pasada nos que están preto da miña casa á xente non a daban botado fora á hora de pechar e continuaban a beber na rúa. Unha marabilla.
Hai moito mono, pero non estaría mal saber medirse pra que non teñan que volver a pechar.
Por outra banda, desta si que parece que os da Xunta aprenderon algo do "salvemos la Navidad"

m

Cuando se entere Ayuso de que sus compañeros de partido están hundiendo la hostelería...