Hace 3 años | Por BejarBurel a elconfidencial.com
Publicado hace 3 años por BejarBurel a elconfidencial.com

De ser una zona con una incidencia muy baja, tras el verano se convirtió en el bastión de la batalla contra el virus. Ahora, con estrictas medidas y la vacunación, intentan atajar la tercera ola

Comentarios

Verdaderofalso

Nadie lo ha dicho ya? #ayusoaprende

Casiopeo

Cambio pasaporte madrileño por asturiano. Urge.

ronko

#1 Creo que sería: Cambiu pasaporte madrileñu por asturianu. Por ir practicando. lol

Se admiten mejoras y correcciones.

Casiopeo

#2 Ye urgente ... ¿así?

ctrlaltsupr1

#2
Yo cambio
Tú cambies
Él cambia
Nosotros(nos) cambiamos
Vosotros cambiais
Ellos cambien

ctrlaltsupr1

#7 Tuve que miralo nel DALLA, pero "camudar" tien otru sentíu estremau de "cambiar". Écha-y un güellu.

y

#11 Home, yo pienso que polo que diz el DALLA ye válidu

camudar: v. Cambiar, agarrar o facer agarrar les carauterístiques [d’una direición, d’una cualidá, d’un estáu nuevu]. A esti neñu, de va unos años p’acá, camudó-y muncho la cara. En setiembre camudó’l tiempu.
2 Tener otru [horariu], otres [carauterístiques]. Esti tren camudó l’horariu.

ctrlaltsupr1

#12 Del DALLA.
cambiar: v. Dar [una cosa por otra]. Cambiáronme un llibru por un reló
camudar sería más bien transformar (a mi juicio)
El besu de la princesa camudó a la rana en príncipe. Luéu, garró al maromo que tenía y cambiólu pol príncipe nuevu.

lonnegan

#2 no se diria cambiu

D

Cuando Madrid tenía muy buenos datos y Asturias muy malos no se daba tanta bola

lonnegan

#3 los buenos datos de Asturias son de vacunaciones, los contagios van camino de dispararse ahí no hay nada que celebrar

felpeyu2

No es por nada, pero en menos de dos semanas vamos a estar peor que en la segunda ola, hoy más de 300 casos y subiendo. Esto es una maratón y nos empeñamos en decir cómo vamos a mucho menos de la mitad. La vacunación en Asturias de momento, bien, esto es objetivo. Cómo sigamos con los casos, pues obviamente iremos tan mal como el resto de España.

D

#14 Claro, abrir pa verano, abrir pa navidad... pues a jodenos en medio Y así, bucle infinito...

D

Compárese con el 3% de Madrid.